iMac Reinstall(ed)

Da, l-am reinstalat ieri. Mi-a luat 20 de minute. Instalare de pe usb (stick). Din motive pe care nu le-am înțeles, nu a vrut să boot-eze de pe Firewire (deși, acum 1 an și ceva a vrut). În fine…

Ideia a fost că în 20 de minute aveam computeru’ up and ready. Au mai urmat 5 minute în care și-a făcut update-urile de rigoare.. și.. gata.. ready to go.

De-abia azi am terminat de (re)pus pe el tonele de chestii din Time Machine (chestii legate de muncă + muzica). Nu, fără joace. Deloc. (ptr astea am „leptocu”).

Mda.. aș mai avea de instalat mysql-ul – dar nu e grabă, e și mâine o zi…

Știți cum arată folderu’ de Applications la un Snow Leopard fresh installed? Check this out.

Lasă un răspuns

