Managua – day 3

Asta a fost o super funny day – de la inceput pana la sfarsit. A damn full day.

Granda

Da, iar, din nou. De ce? Pentru ca era singurul loc misto si singurul loc unde ne simteam ca pestele in apa. De data asta inarmat si eu cu digitala.
Ca sa se inteleaga o kestie:
– cu o zi inainte va povesteam ca atunci cand am fost in parc, la barfe, am barfit cat s-a putut. Nu se putea evita subiectul Katherine.
Si drept urmare…

New guide: Katherine

(da, e cea din pozele de la postu’ anterior)
Initial fusese vorba sa vina si o verisoara de-a ei: Abigail (o sa o intalnim later on). Acum, cand stau si ma gandesc, cred ca am fost super/mega/giga norocosi ca n-a fost cu noi. Damn… va spui mai tarziu.
Prima oprire: aceeasi cafenea din prima zi.
Next stop: parcul, of course.
Aici a fost misto: am mancat, am luat vreo doo beri si-am jucat cartzi. Fiind luni, eram singurii clientzi din tot restaurantul – pentru cateva ore bune nu s-a miscat nimic in zona – liniste si pace.
Am incheiat ziua in Granada cu o plimbare pe lac – cea mai bestiala kestie care ni se putea intampla in Nicaragua. O sa las pozele sa vobeasca.
(sint unele peisaje care-mi aduc aminte de World of Warcraft)

Seara

Seara… :)) well, si-acum imi vine sa rad.
Am iesit cu Katherine si Abigail; initial am zis sa mergem la “bailar” dar pentru ca era luni, normal, NU era nici un bailar. Asa ca am ramas la barul clubului. A fost “macel”.
Am zis ca noi (romanii) stim sa bem. Neah… eram intotdeauna cu juma’ de bere in urma fetelor. 🙂
In fine…

Abigail

… e genu’ comunist pur-sange, 100%, dobitoc, cretin si idiot. Proasta-moarta-coapta.
Veni vorba de Nicaragua, Managua – si, ca romanii, ii povestim ca Nicaragua e o tzara de kkt.
Abigal: “nope, tara mea e cea mai tare din toata lumea…”
Stau pe ganduri… dar imi scapa printre dintzi o vorba romaneasca: “fah, da’ tu esti proasta?”
Si o las sa-mi explice. Ca Nicaragua e cea mai misto, ca oamenii sint super oameni, ca mai… iunie, iulie..
“ok”, imi zic in barba…
“dar in alte tzari ai mai fost?”
Se uita la mine cu oki mari… “nu, n-am fost…”
Hmm… (deci esti proasta rau)
Si incep sa-i explic de Costa Rica, ii spun ca mai exista si alte tzari, altele decat Nicaragua si Costa Rica. Si ii povestesc si de treaba cu continentele. Si de faza ca am mai vazut vreo doo tzari inainte de a ajunge in aici.
“no, Nicaragua e major pais a todo mundo…”
“si proasta..si hotarata” (dar asta in gand… si in liniste)
Si atunci vine intrebarea fatala: “dar tu in afara de Managua ai mai fost si in alte orase?”
“nu..”
“….”
Katherine a vazut Granada pentru prima data in viata ei. Impreuna cu noi. Era prima data in viata ei cand calatorea 60km mai departe de casa. Tot datorita noua si Abigail ar fi putut merge cu noi. Dar n-a vrut. Cica era ‘bolnava’. Dupa felu’ in care usca berile… n-as fi zis.
Cred ca i-a fost teama de ‘capitalisti’… de inamicu’ poporului si clasei muncitoare, de agenturili secreti…
Si faza care a inkeiat orice discutie pe tema asta:
“esti comunista, nu?…”
“bineinteles, sint comunista…”
(mierda)
Si-atunci imi dau seama: ce bine ca n-a fost zdreantsa asta cu noi in Granada.. ca ne strica ziua.

Din vorba in vorba, Abigail ne spune ca a promis lu’ matusha-sa ca nu se atinge de bere in seara aia – dar asta dupa ce-a uscat vreo 3.

Auzim un fluier pe-afara. Fluiera unu’. Ni se spune ca asta e semnalu’ ca tre’ sa ne caram spre casa. Daaamnnn…
Si o alta faza funny: la noi in Romania, cand esti intr-un restaurant, strigi dupa kelner/kelneritza, ii spui o vorba, il ROGI sa-ti aduca aia sau aia. Aici, fetele, cand doreau ceva, fluierau… ca la stana…
Sau “pssst… pssst…”.
Am leshinat.
Nu tu “chica, senora, muchacha….”. Nope. Ca la stana.

The devil at the gates

Ne caram spre casa. Taxi, of course.
Pe drum incep sa sune mobilele. Se pare ca lumea s-a impacientat (rau de tot). Cand am ajuns acasa ma bushea rasu’ (dar nu puteam sa rad – cred ca luam bataie daca faceam asta). Matusha a celor doo tipe era in poarta (o tipa “4×4” – ca daca statea in porta nici matza nu putea trece de ea)
“….rrrrrRRRRrrrrrrr…..”
Cu o falca in cer si cu una in pamant.
Cand m-am uitat la ea… am inghetzat: avea o privire de ziceai ca vrea sa ma decapiteze din priviri. M-am facut ca nu vad (ma uitam la stele) si m-am carat cu viteza luminii in casa (a noastra). Tipele erau vecine cu noi si rude (sau ceva de genu’) cu Arelis.
Arelis ne-a spus ca fetele trebuiau sa fie acasa la 22:00. Era 00:10. Damn…
A doua zi m-am uitat atent la Katherine:
“ai semne? …vreun oki vanat, ceva?”
“nu, nu s-a intamplat nimic…”
“dar… Abigail mai traieste?”
“da…”
“no te creo…”

Gata. Stiu ca lumea s-a plans ca am scris prea mult. Asa ca m-am conformat. 😛

Poze plimbare pe lac

Aici (avem in total cam 680 de poze turnate in Nicaragua. vreo 250 sint doar de pe lac; plus ceva filme; voi o sa vedeti doar 80 (de poze))

Doriti una…?

Doriti sa va cumparati o insula? Nicaragua e the best place for that.
Asta e zona:
Nicaragua

Vedeti anuntzu’ mai jos (“sin problemas legales”).
insule de vanzare

Si va mai kinui apoi cu “Nicaragua – day 4” si-am terminat-o si pe-asta.

Un gând despre „Managua – day 3

  1. hai tata cu foiletonul asta nu mai da cu tzaraita !!! de exemplu eu in seara asta aveam chef sa citesc ceva misto … ce sa spun “intra automat luni” episodul 4 … bleah …

    Apreciază

Lasă un răspuns

