Updates

Stiu, asteptati alte aventuri din Costa Rica. Am ramas (teribil) in urma cu kestiile: Craciunu’, intre Craciun si revelion (Samara), revelionu’, Tamarindo si acum Caraibe (Puerto Viejo). (mi-e sa nu fi uitat ceva)
Sint atat de MULTE de spus si de aratat incat imi trebuiesc vreo 3 zile doar sa scriu non-stop despre ce si cum a fost in perioada asta.

Acum 1h am venit din Caraibe. Bestial. Dar tot acum imi aduc aminte si de alte kestii intamplate in Samara si Tamarindo. Nu stiu pe care sa le incep, cand sa le incep si cum sa le termin.
Incerc (din rasputeri) sa le iau pe rand – o sa pierd din detalii (pe blog) dar o sa povestesc live. Sint toooone!

Mai am doo saptamani si vin acasa. Uraaa… (nu, nu m-am pliktisit, doar ca mi s-a facut dor de cei de-acasa; plus ca am cam vazut ‘varfurile’ de interes turistic/national din Costa Rica)

Lasă un răspuns

