14 gânduri despre „Masini

  1. deci tocmai m-am intors de la o tigara, in fata biroului aveam un renault clio, seamana izbitor de mult si atunci am dat o cautare pe google cica in ameria latina s-a comercializat si sub denumirea de nissan platina … 

    http://ro.wikipedia.org/wiki/Renault_Clio

    http://209.85.129.132/search?q=cache:xB6jgwNsgDwJ:www.nissanplatina.com.mx/+Nissan+Platina&hl=ro&ct=clnk&cd=1&gl=ro

    deci merit doua beri .. parerea mea, este ca am dreptate?:D

    Apreciază

  2. auch…
    auzi, tu ai ‘ureki’ pe-aici prin zona? acu’ 1h pregateam poze si kestii pentru a va arata de ce v-am dat nota 4. Pozele au fost modificate (am sters sigla).
    Da, mie mi se pare o FURACIUNE pe fata: e ‘identic si la fel’ cu Clio – au skos sigla Renault si au pus Nissan.
    Aici vedeti site-ul oficial: Nissan Mexicana

    Dar, de ce doo beri? /:) 😛
    Zi ‘merci’ ca-ti sterg nota din catalog.

    Apreciază

  3. ai zis ca e ‘clio’. NU e. Asa am zis si eu de la distanta.. dar cand am ajuns langa ea am crezut ca o fi vreun shmeker care si-a skimbat sigla. Dar apoi am vazut ca nu era singura masina cu ‘sigla skimbata’.
    So, n-ai raspuns corect. Sorry…

    Despre bere: nu am voie cu recipiente sub presiune (bere adica) in avion. Sorry again… (crezi ca eu n-as vrea sa vin cu 12 beri din CR acasa?:)

    Apreciază

  4. Pai poate nu e furaciune. Poate este licentiata platforma [cum ar veni], asa cum se practica si pe piata device’urilor mobile sau poate e rebranduita in urma unui acord Nissan-Renault, iar Renault suge niste profit si de la vanzarea astora.

    Apreciază

  5. deci iooo , posedez acea masina din poza symbol care este nissan mehicanos sunt mandru de ce masina am , ce sa mai – sunt tare …
    deci pozele m-au confuzat f tare si se iesplika balabaielile

    cu berea este simplu : la un raspuns gresit a fost unul bun deci se compenseaza.
    problema e ca omu’ a cam muncit sa-ti dea raspunsul corect + ca site-ul NISSAN MEXICANA se incarca f f f greu deci e posibul sa-i fi iesit si ceva fire albe in cap.
    eu propun sa-i virezi berea de la johnny lu’ omu’

    Apreciază

  6. DECI, nu vreau sa va fac de rushine, DAR, acel ‘om’ e o… ‘ea’.
    DECI… daca v-a dat ‘clasa’ o femeie (si moldoveanca)… eu zic sa faceti ciocu’ mic…
    …inca o dovada in plus ca moldovencele ‘e deshtepte’…

    Apreciază

  7. deci I-o nu posedez masina, masina posedeaza trotuarul din fata firmei unde umila de mine lucreaza .. creste tensiunea in mine cand vad mandrete de masina cu aere costaricane parcate in fata la biroul unde I-o lucreaza … ce mandru ar fi tata daca m-ar vedea, asta da realizare.
    Deci I-o m-am emotionat cand am citit mesajul lui doru si vrea sa il lamureasca asupra faptului ca barabula=cartof. Si la final, i-o il linistesc pe doru ca nu are fire albe, pe persoana fizica adik, ci fire blonde …

    Apreciază

  8. Asta pentru simplul fapt ca am lipsit vreo 10 zile de la computer.

    Nu e nici o chestie de branding si asa mai departe, e simplu, Renault detine Nissan, deci ca face o masina si ii pune ce emblema vrea e numai treaba lor.

    Apreciază

  9. am citit ce era de citit si sunt cu ochii bulbucati iar de indignarea aferenta nu mai pomenesc …
    din cauza unora ca voi a aparut discriminarea, extremismul si diferenta de salarizare dintre barbati si femei (pfoi , ce tare am fost la faza asta !!!)
    adica cum ? daca este femeie, moldoveanca si blonda pe deasupra (capului) nu este om ??? adica este neom ???
    daca vad 3 tipe si le zic : “lumeeee ? ce faceti ?’’ ele ar trebui sa tipe ca nu e lume ci e femei ?
    protestez inversunat pe acesta cale si nu voi mai citi acest blog pana maine !

    Apreciază

Lasă un răspuns

