Shake it baby, shake it…

Azi dimineatza m-am trezit dintr-un cosmar: am visat ca era cutremur. Dar mi s-a parut asa de real (visul) incat, atunci cand am facut oki, m-am uitat in jur sa vad daca toate sint la locul lor.
Erau…

Imi fac cafeaua (dar tot cu gandu’ la cutremure) si o tai in office. Apare si gasca vesela.
Nu le spun nimic de ce-am visat; dar imi spun ei: a fost cutremur aseara.
Huh?
Da, de vreo 3-4 grade, pe la 1 noaptea.
Ahh… nu eram prezent: dormeam.
Ok. Si am zis sa cautam pe net sa vedem ce si cum:
Mda.. vedeti aici CATE au fost.
Ati observat ceva interesant? Toate se petrec acum intre 7km si 3.5km adancime. Urca? Sare Poas in aer? Nu e departe de mine.. doar la vreo 30km nord-nord-vest.

Daca am inceput sa visez cutremure… cred ca deja am pitici pe creier. Sechele. Acum daca s-ar misca ceva in office cred ca ar fi ceva… banal. La cata hatzaneala am luat in Costa Rica so far, cred ca mi-am luat portia de cutremure pe toata viata.

Ma uit la blogu’ meu.. saracu: de cand a inceput anu’ numa’ de cutremure povestesc. S-a amanat si Palmaresu’ (cea mai mare petrecere din Costa Rica). Vedeti aici detalii. Aaa.. ati vazut ca au aparut si alte victime (incep astia sa le descopere ingropate pe ici pe colo).

Daca la 6.2 s-au intamplat atatea… oare la un 6.5 sau (shiet) 7.0 ce-o sa mai ramana? Nu vreau sa ma gandesc. Incep sa numar zilele pe care le mai am pana ma urc in avion.

PS. aici vedeti placile care pot fi implicate in ‘accidente’:
hai sa le numaram impreuna:
– caribbean plate
– cocos (asta e data dracu’… pe ea stam noi acuma)
– nazca
– north american
– pacific
Din astea, doar 3 se tamponeaza de ‘cocos’ (cel putin asa se vede in poza… dar cine stie…)

Lasă un răspuns

