Amigo secreto – the final

In doua ore vom pleca spre restaurant; acolo are loc “Cena Navideña” (Cina de Craciun… sau ceva de genu’ asta inseamna).
Tot acolo vom afla care ne sint “amigos secreto” (desi unii au trisat si cam stiu). Cica o sa am o surpriza. Dracie… am o lista de “suspecti” dar azi mi-am dat seama ca nu e deloc cum am banuit – cred ca e cineva dintre designeri (tot o ‘ea’, care e in stanga mea la office). Mi-am dat seama de asta cand m-a intrebat (cu oki maaari) “is it me?”… si i-am spus scurt/2 “nu”. Lo que es cierto!

In schimb super faza azi: eram la alt computer, injurand de mama focului faptu’ ca netu’ merge ca dracu’ si aveam de facut ceva “online”. La fiecare ‘save’ asteptam cel putin 2 minute.
Cand… vad o tipa “la 4 ace” ca intra la baie. Fac okii mari si intreb “cine e tipa aia?”. Lumea de langa mine, nefiind pe faza, da din umeri.
Cand… ce sa vezi. Ia ghiciti voi cine iese de-acolo? Mi “amiga” secreto! 🙂
La 4 ace! Damn… Parul skimbat… sau.. nu stiu.. era altu’ (vopsit, spalat, etc), blugi (prima data cand vad in firma o femeie in blugi), cizme din alea inalte, bluza azortata cu cizmele (un crem). Cred ca s-a si machiat. Nu stiu sigur ptr. ca e in celalalt capat al firmei (eu la sud, ea la nord dupa vreo doo ziduri)
M-am prins apoi de ce e asa ‘ekipata’: inainte de party are examen la facultate. Il ia sigur!

PS. Cred ca o sa crap de ras (cand isi va da seama ca s-a procopsit tocmai cu cea mai ‘non grata’ persoana din toata firma, cu ala care facea misto de ea la greu in prima saptamana)
Sa-mi fie cu iertare, n-a fost cu intentie… e doar un reflex (necontrolat).
Jur ca nu mai fac… pana data viitoare!

Lasă un răspuns

