Spanglish

Azi am mai facut praf o ora de spaniola (spanglish). Saraca femeie cred ca ne injura in fiecare zi: data trecuta in loc sa facem lectii, am facut o recapitulare mica si pe urma am inceput cu intrebarile: ce fel de copac e ala, ce fructe are, ce flori sint si care rezista in zona, de ce se numeste “Los Laureles” (e un copac), de ce aia, de ce ail’alta… an so on.

Azi, am zis ca stam cumintzi si o lasam sa ne predea kestii noi.
Draci! Am fost in “Mas X Manos” (mas por manos) un supermarket de-aici din ‘cartier’. Am discutat despre fructe, despre tot felu’ de legume si alte mancaruri. Cred ca acum stie juma’ de cartier ca sintem romani si ca invatzam spaniola. Profesoara e de la o scoala din zona – deci va dati seama ca a vazut-o toata lumea. Si a povestit la cine-a putut ce si cum cu noi. Damn…
Dar am fost cumintzi, n-am pus intrebari (prea multe).
Ideia e ca, pana acum, am facut praf doo ore de spaniola – pentru ca pe noi ne interesa cu totul altceva decat sa invatam cuvinte/kestii noi. E batrana (are 50 de ani) si stie multe despre locatie – so, de ce se nu profitam?
Maine incercam promitem ca vom fi cumintzi la ore!

Lasă un răspuns

