Fructe

Astazi, la ora de spanglish din supermarket, am luat cu noi un ananas si o “zapodilla”.
Am inceput cu ananasul: damn, e cu totul altceva decat ceea ce stim (cel putin eu). Incepand de la mirosul placut care te doboara si care e puternic de-l simtzi pana in creier (parca ar fermenta in nari) si terminand cu un gust duuuuulce si bun. Imi lasa gura apa doar cand ma gandesc (desi l-am mancat acum 20 de minute). Doar mirosul iti starneste o pofta de vezi dublu.
E criminal rau de tot: ceea ce gasim noi in comertz e doar 20% din ceea ce reprezinta un ananas de la mama lui (pentru cei care nu stiu, cresc in copaci pe-aici prin zona).

Apoi am testat Zapodilla (asta e numele de pe eticheta): e o kestie … hmm.. interesanta. Are gust extrem de dulce; e moale (il mananci cu lingura – dar nu intr-atat de moale incat sa curga – e ca o pară de la noi – una din aia moale DAR nu zemoasa sa ti se scurga pe maini). Are si un sambure.
Well, asta da sambure: are un miros exterm de puternic de migdale. Exterm de puternic. Si tare. Adica.. nu stiu cum sa spun, ii simti mirosu’ de la o posta.
Ne-a pus dracu’ sa-l mancam si pe ala. Am luat doar doo bucatzele miiiici mici mici de tot – e amar de-ti sar capacele. Dar e bun…
Migdala de la mama ei. Si e si mare (samburele). Acum am fost prea curiosi ce si cum cu acele fructe si n-am facut poze. Data viitoare vom pune si poze.

2 gânduri despre „Fructe

  1. Serios, ananasii nu cresc in copaci… sunt o planta erbacee, cresc sa ajunga mari de 1-1.5 m 🙂 Majoritatea pe care i-am vazut in culturi sau gradini nu au mai mult de jumatate de metru.

    Apreciază

  2. ok. 🙂 atunci niste copacei mai mici. 😛
    apropos, azi am mai mancat unu’… dar nu parea la fel de bun ca primu’.
    Era putin mai moale si nu asa de acidulat. O fi fost spart pe undeva… 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

