Day 3 – some more…

Aseara am fost intr-un loc misto. Cu inca 3 Ticos (Lenin, Manuel Mario si Eddie). Inainte de a intra in barul respectiv (daaamn) am zis sa vizitam un bancomat sa scot ceva costarici pentru bere (aveam niste dolari la mine, dar dupa experientele din Mall am zis ca no way!). So, ni se spune directia si ni se arata o banca (numele nu conteaza).

Banco con…escopetas e pistolas

In dreapta intrarii in banca, un bancomat.
In banca, in fata usii, un nene.
In afara cladirii, patruland, un alt nene.
Nimic deosebit, nu?

Nenea ala din afara bancii avea ditamai GUN-u’… shotgun more exactly. M-am racit. Arata din ala 4×4, fata de “kill ya’, mofo…” – il tinea cu ambele maini si se invartea pe-acolo. Fuck.
La noi sint mai discreti, au arma in teaca, mainile libere, sint lejeri din punctul asta de vedere. Nu te sperii de ei.
Dar ce-am vazut aici… fuck… m-a racit oleaka. Sa ai arma ok, dar sa defilezi cu ea de colo colo….hmmm.. whatever…

Asta imi aduce aminte de posterele vazut in Mall – no food, no guns allowed.

Anyway, mi-am skos niste costarici (prima data cand pun mana pe ei de cand sint aici). Arata de hartie (o sa fac poze soon)
Cata i-a dat pe spate pe ticosi cand a skos foaia de 100 de ron, de PLASTIC! Sintem datzi dracu’!

Aaa… de ce-am fost la bar cu gasca: era meci: Costa Rica – El Salvador.
Cum a fost in bar, in ce fel de bar, ce-am mancat (super faza cu mancarea!!!) nu va pot spune. Decat in private. (I just can’t!)

2 gânduri despre „Day 3 – some more…

  1. ai vrea tu sa fii intr-un bar din ala. ce-ai avut tu la nunta e minciuna (ma refer la acea ‘tante’). Daca citesti bine niste kestii din posturile existente, ai sa-ti dai seama.

    Apreciază

Lasă un răspuns

