Day 2

Pasarele si scandal

So, am inceput dimineatza pe la 5:30 (m-am trezit de la sine putere); de data asta am auzit pasarelele… scandaloase. M-am uitat la ceas si-am incercat sa bag cornu’n perna pentru inca 1h… N-am reusit.

Spanglish

N-am inceput bine ziua ca bossu’ ne-a si trimis la lectii (ne-a intrebat inainte daca vrem). Of course ca vrem, mai ales dupa experienta de ieri cand toate pitzipoancele veneau la noi sa ne intrebe de sanatate.

A fost kiar misto. Am invatat vreo doo cuvinte – se invata relativ usor – mai greu e cu kestiile alea care au shoparla deasupra, cu „v”-ul care da in „b”, cu „j”-ul care da in „h” si mai sint vreo cateva. Oricum, „profa” e profa pe bune – la un liceu kiar – are 50 de ani si 30 de experienta – spaniola si franceza.
Maine avem iar ora – de la 10:00 (avem kiar si tabla – de sticla – pe care o mazgalim noi).

Food

In fiecare zi pe la 12:00 – 13:00 halim. Toata lumea. Ieri am mancat kestii cu piept de pui si un sos bestial. Azi cu carnitza de vaka. Si orez of course – se pare ca orezu’ asta nu lipseste la nici o masa – cica ar sari costaricii in sus „de bucurie” daca le-ar da altceva – so, orez non-stop. Faza e ca intotdeauna e facut altfel, cu altceva… dar tot orezu’ e build-in. By default.

So, am krapat bine si-apoi am bagat din nou benzina – coffee – de data asta de la ‘butoi’ – sa vedeti poze soon. Si o sa va arat si pozele cu ‘rezervoarele’ in care punem benzina (daca am fi masini, Hummer ar scrie pe noi)

Work

Well, aici e naspa: naspa pentru ca azi a trebuit sa fac un fix pentru o kestie care nu mergea in IE. (duooohh!). Jos, langa desk, am un PC. Care merge (aparent). Am bagat mana in el si l-am mai ‘curatzat’ putin de mizeriile care le-avea. Booon. Dau drumu la IE si … zdrannnng… error! Krapa.

Ok, another computer then. Aici vine problema cea mare – in camera (office) e doar un hub de 6 porturi – toate full. Sintem doar 5 – dar ce cablu sa skotzi? Omori vreun tico, ceva..
(Tico = oamenii din Romania se numesc „romani” – oamenii din Costa Rica se numesc „ticos”). Deci, un Tico, doi Ticos… (deci nu Cielo, Matiz sau alte masini, da?)

Problema: computere sint ok (dual core, 250G hard, etc) – soaftele de pe ele sint varza – Office instalat cu optiunea de a citi de pe DVD (duooohh!), program files pe doo partitii, NO bloody antivirus. So, puse cap la cap astea fac dintr-un supercomputer o… rashnitza.

Draci, nervi, d-zeii si alti sfintzi – btw, pot sa injur in voie – nu stie nimeni ce e aia! :))
Din cauza asta a trebuit sa-mi bag picioarele in IE si sa refac the whole navigation. Acu arata fremos… belo!
Oricum, am detectat inca doo computere cu probleme – le-am pus etikete pe ele: It’s not working – needs to be reinstalled.

High level dinner

De data asta am avut parte de dinner la masa aia mare – aia care e facuta dintr-o singura bukata de lemn… si la care incap vreo 20 de oameni.

The boss family, Carla (the maid) and her son – am bagat in noi „taco” (o kestie gen chips) … aaa.. (shit) si alte kestii pe care le vedeam 1st time si care nu le-am retinut. Si-am baut o kestie facuta de Anilee (boss wife) care se keama intr-un fel de zici ca te faci manga… dar e un fel de suc, lamaie, apa, sare (!!) si inca o kestie (parca).

Aaa.. una din ele era „Iulia’s favorite” (so, Iulia, ce mancare era aia de-ti placea tie?) – un fel de crema cu niste kestii in ea.
Anyway, it was damn good (aaa, si o kestie picanta, maronie) – ma batea un gand sa fac poze la masa, da’ am zis sa nu par „nehalit”…

Shoparla

Fumam. Langa jacuzzi (goala). Pe o canapea. Linistiti (de-abia mancasem). Fiecare cu o bere in mana. Ploua afara (incet dar sigur). Liniste..

Cand… ne uitam aman2 pe tavan. In the same time. Ne-a bushit rasu… fiecare din noi ne gandeam ca e cu totu’ altceva. (poza e in postu’ anterior). Si-acum stau si ma gandesc cum face de sta pe tavan „kestia” aia mica. Nu va mai spun cum alearga – zici ca e Ferrari.

„Vaka” n-a mai fost in seara asta. Creka nu-i place sa iasa la plimbare pe ploaie. Promit ca data viitoare cand o vad pun mana pe camera si o fac vedeta.

Gata

Mai am juma’ de bere pe care vreau sa o termin inainte de a ajunge in camera – adica in mai putin de doo minute.

Poze mai jos – din gradina – adica ce vedem noi dimineatza cand facem oki. Si unde pufaim – e kestia aia care se vede in dreapta la doo poze.

Costa Rica - curtea din spate
Costa Rica - curtea din spate
Costa Rica - curtea din spate
Costa Rica - curtea din spate
Lasă un răspuns

