eok.ro

Asa spun ei. Eu as traduce “cum sa faci kktu’ praf”.
Anuntzat cu mare urlet de surle si trambitze, reclame si post-uri la kil in toata blogosfera, eok.ro se anunta (la vremea lui) cea mai tare “scula pe bascula”. Am intrat, mi-am facut cont si-am inceput sa-mi fac lista de melodii (“colectii”).
So far, so good.
Am intrat azi (dupa secole) sa vad ce mai e nou. Un rahat facut praf:
eok sux
Adica, la inceput toate melodiile erau complete, cap-coada; azi le-am gasit ‘taiate’. Daca vrei sa o asculti integral trebuie sa o cumperi.
No shit? Ce fomishti…
De ce n-au spus asta de la inceput? Am stat mai mult de 2 minute sa caut un anunt ceva. Inexistent.
In fine, n-are rost sa discut acum si despre celelalte kkturi descoperite in site. E doar un alt rahat care va dispare din bookmark-urile mele.

Lasă un răspuns

