Bach – Double Violin

Intr-o seara, cand ma plimbam prin Cismigiu, am observat 2 persoane (un el si o ea) cantand la viori. Mi-am dat seama ca ceea ce cantau ei facea parte din lista mea de ‘favorite’. Tipa (romanca) era super profi – nota 10, tipul (care era italian) era oleaka de varzuka… dar nu prea mult, n-a stricat “feelingul”.
Am urcat-o pe trilulilu (spre suprinderea mea n-am gasit-o la nimeni). Dar o aveam eu, la loc de cinste. Here it is:

http://www.trilulilu.ro/embed-audio/a51wm/d65f60162d8121show_d65f60162d8121(448, 46);

Bach – Double Violin Concert in D Min. BWV1043 – Vivace

Later edit:
Am gasit si un comentariu tare:

I love Bach, but it’s a shame he hasn’t released anything recently.

True! 🙂

Lasă un răspuns

