La mare

In weekend am fost prima data la mare pe anu’ asta. Adica am inceput sezonu’.
Apa rece, prea rece de-o baie (desi am vazut pe unii care s-au bagat). Mi-am bagat picioarele (la propriu si la figurat) si mi-au amortzit instant.
Ca idee generala: a fost ok, m-am ars putin (doar cat sa nu ma usture), traficul infernal, tone de tampiti si cretini la volan, tone de accidente – intr-adevar, sint multi, prea multi cretini si idioti cu permise de conducere.
Am stat la “2 Mai” (of course), e un ritual in gasca noastra sa deskidem sezonu’ la “2 Mai”: super cazare. Plaja goala (that’s the best part)
Am avut parte si de o experienta mai neplacuta: see poze.
Pe plaja la 2 Mai
Pe plaja la 2 Mai
…si era doar un pui. A disparut repede insa, a 2-a zi pe la 09:00 nu mai era.

Lasă un răspuns

