WoW. Next…

Acum ceva timp incepeam sa joc WoW. La relanti.
Cele 10 zile moka au expirat. Eram pe server american (habar n-aveam de realms si ce e ele si ce face si daca parintzii lor stie).
Acum stiu.
Vineri pe la 18:00 am inceput, iar, din nou; pe un server european (mai aproape de casa adica – nu ca ar fi fost probleme cu cel american – dimpotriva, era muuult mai populat si aveam cu cine sa ma bag la un party mic).
Am inceput cu acelasi caracter, acceasi rasa. Basesku – troll hunter. Ieri seara (duminica adica) am dat logoff cand eram la level 19. 🙂
Pe Basesku cel veki l-am parasit. Era level 15 (as u can see if u click the link). Pe asta nou (level 19 as we speak) am de gand sa-l tin.
I’ll keep u posted.

Lasă un răspuns

