Blogroll

Mi-am “tras” si eu Blogroll ca oamenii care se respecta. Adica nu doar o lista aruncata acolo ci o lista aruncata “la marea arta”.
It’s still a very very beta stage.
Adica inca nu-mi dau seama (e 01:02) de ce-mi apar kinezariile alea la titlurile scrise cu diacritice (folosesc Magpie RSS pentru cunoscatori).

E prea tarziu sa mai sap la ora asta. 🙂

Btw, la mine in Blogroll intra putini, kiar foarte putini. Au mai fost si altii dar nu si-au meritat locu’ (adica la vremea lor l-au meritat, dar, in timp, s-au tampit).
Au sa intre si altii soon.

Lasă un răspuns

