Murphy loves me

Am un telefon care e doar telefon: Nokia 1110. Il am de secole. Imi place despre el ca are o baterie strong (durata de peste 10 zile) si nu face altceva decat sa fie… telefon. Printre altele il folosesc ca alarma in fiecare dimineatza; teoretic. Practic e… Murphy addicted. Adica, e pus sa sune in fiecare zi (working days) la 8:30. Si in weekend sa taca.

Guess what?

Pana acum o luna si-a facut treaba corect. A inceput sa taca in timpul saptamanii si sa urle in fiecare weekend desi NU e setat – sambata si duminica NU sint bifate. Am resetat tot la el si pus din nou. Fara efect. Si-am renuntat.
Ca sa nu mai iau tzeapa in fiecare zi, am zis sa-mi setez laptopu’ sa ma trezesca. Experimentul a fost pus la cale aseara: telefon setat (desi mi-am luat orice sperantza), televizoru’ setat si el, plus laptopu’. Am zic ca din toate 3 macar unu’ se trezeste inaintea mea.

Guess what?

Dimineatza TOATE au inceput sa urle. Telefon, televizor si laptop.
Damn, that’s EVIL!

Lasă un răspuns

