Big update

In zilele ce urmeaza o sa fac un ‘mic’ deface la blog. Plus ca o sa fac un update pe partea de tag-uri unde o sa pierd ceva dar castig ceva mai interesant.
Posibil sa crape. De tot.
Am facut full-backup, but… shits may happen.
So, sper sa supravietzuiesc si in weekend sa ne ‘revedem’.

3 gânduri despre „Big update

  1. Acum folosesti metoda lui silenz cu Custom Form? Abia astept sa vad ce modifici 😀 De mult ma intrebam cum ai facut sa iti arate densitatea tagurilor in bar de procente. Foarte frumos. Sa vedem ce faci acum.

    Apreciază

  2. Nu stiu cine e ‘silenz’ 🙂 Da, folosesc Custom Field + sql query aferent + a lot of css work.
    Calculez densitatea tag-urilor, le ordonez si cu o formula mica le fac css-ul de afisare. Bara nu trebuie sa depaseasca 500px.
    Btw, e al 2-lea plugin facut de mine ptr. EE. Primul e pe partea de comments. Poate am sa-mi fac timp sa le fac publice candva. 🙂

    Ce-am sa fac acum? 🙂 Sincer, habar n-am. Am sa sap zilele astea sa vad ce ‘damage’ se poate produce.

    Apreciază

Lasă un răspuns

