Planuri ptr. noul an

Nu fac parte din tipul asta de oameni: “la anu o sa ma las de fumat, de la anu’ o sa muncesc mai mult, la anu’ o sa fiu asa si pe dincolo, la anu’ o sa ma apuc de aia, de aia, etc”. Nu-mi propun nimic. Imi doresc insa kestii, ca orice om… Imi doresc o casa, o masina, (casa cu piscina), o casa la munte, una la mare; dar, stai, pentru asta trebuie sa fiu parlamentar. Sau politician. Sau lingau (stiu vreo doi si pe net).
Aaa.. anu’ asta imi doresc sa scriu mai mult pe blog, kiar si-atunci cand nu am timp. Imi doresc. De o kestie sint sigur insa: am sa fiu mai al dracu’ decat pana acum.

Lasă un răspuns

