First shopping…

Nu ma refer la adevaratul sens al cuvantului. Azi, cautam ceva pentru EE (Expression Engine) si am dat de un site care vindea anuminte module, extensions, etc.
Cateva moca, cateva pe bani grei.
M-am uitat la cele free (sint ok) si, din “greseala”, am zis sa fac o mica mica schimbare la calea de access catre cele free/moka in ideea de a vedea daca baietii stau bine cu securitatea: sint praf.
In 10min. am ‘cumparat’ in valoare de $355. Damn, si e doar prima zi din an.
PS. eram pe punctul de a cumpara ceva de la ei acu vreo saptamana – kiar ma interesa kestia aia pe care o vindeau ei. Dar na.. soarta!
Ca idee: la unele lucruri poti ajunge mult mai usor decat te-ai gandi.
Ce misto e sa-ti iei masa pe biroul de la computer si intre lingura si furculitza, sa te mai gandesti si la una alta.. asa.. relaxat. Hmm.. hai ca mi-a mai venit o idee..

Lasă un răspuns

