Blog updates

Asa cum va spuneam ieri, mi-am ‘tuns’ blogu’. De ce? Pentru ca afara e iarna si designu’ blogului spunea altceva (era verde, floricele, alea, alea). M-am gandit cam cum ar arata o tema de iarna; nasol moment: ori o dai in atmosefere de iarna (seara, zapada, o bucata de luna pe undeva, un copac, un sentiment, o maslina) ori incerci sa faci niste “kestii” care ar semana cu zapada, ziua; oricare din optiunile de mai sus ar cere timp, kef and so on; am zis ca daca zapada e alba, atunci tot blogu’ sa fie alb. Am lasat link-urile sa se diferentzieze cat de cat. Cam asta e. Aaa… si-am dat jos o bestie care se kema “bad behavior” pentru ca incepuse sa ma baneze! 😛

Lasă un răspuns

