Smoke status

Am si uitat de tzigari. Complet.
In schimb bag in mine bomboane si cioco la greu. Din reflex…
Astazi, mi-am pierdut timpul cu ratb-ul (34) care NU mai merge unde aveam eu treaba; fuck! Si doar am intrebat-o pe tampitzica aia de la bilete daca ajunge 34-u’ la “Perla”:  “da, cu 34 ajungetzi acolo”. Vaca!
Asa am descoperit si eu “Parcul Tei”. Arata beton din afara. 🙂 Anyway, nu despre asta doream sa vb.
Dupa orele astea pierdute m-a “palit” o foameeeee.. haoleoooo…
Ajuns back la office, mi-am luat fasolica, kiftelutze, gogoshari in otzet, un iaurt Tnuva si 2 kifle + 1 ciocolata (ofc). Am ras TOT, TOT!
Ce nu-mi place la Tnuva: ramane iaurt pe peretzii cutiei… big big waste!!

Lasă un răspuns

