Murphy

Va povesteam cu ceva timp in urma de un proiect. Vinerea trecuta am luat banii pe el; so, in acceasi luna predare/primire. So, am fost fast.

Stau acu si craniez: la inceputul anului am avut un proiect similar, la care am lucrat vreo 4 luni si ceva (stufos, totul de la zero, clientul m-a lasat sa fac ce vreau eu din design, din prezentare, din tot – el mi-a dat 3 reviste cu poze si text + vreo 3 link-uri cu produse similare pe net). Totul e mers uns, mi-a placut si-mi place ce-a iesit; i-am sugerat si unde sa-l hosteze; hostat, semanat, plantat, cules;am luat banii “X”.
Acum: site de kkt (au ales o mizerie), hosting de kkt (la 2 minute dupa ce-am avut datele de contact la respectiva ‘firma’ de hosting, aveam access la TOATE DB-urile hostate la ei. TOATE (!!!) (inclusiv useri, parole, bilantzuri, gestiune, etc – si NU am facut nimic!! – doar am “uitat” sa setez ceva, la “altceva”).
FTP-ul lor imi scuipa conexiunea la fiecare 3 fisiere upload-ate (dar i-am “dat” in gura.. rau de tot)
Well, ca sa o scurtez (pentru ca povestea e plina de Murphy’s la proiectul asta): site de kkt, realizare in 2 sapt. (adunate vreo 30 de ore cred), bani? … “de doo ori X”
Tragetzi singuri concluzia…
Life sux, doesn’t “she”?

Lasă un răspuns

