One of the Murphy’s

Adica una din legile lu’ Murphy (pentru designeri).
Un client imi cere sa-i fac un site. Ii desenez 3 layout-uri super mega cool (zic eu) si la urma ii trantesc si unu mai putin nice – asta ca sa evidentziez calitatea primelor trei (mai putin nice inseamna… de kkt. 🙂 )
Daca la primele trei am bagat toate kestiile ‘standard’ si-am muncit doar la detalii in jur de vreo 4 ore, la cel de-al 4-lea am “omis” kestii.. pe ici pe colo, astfel incat sa fie urat, nashpa, nasol.. (munca estimata la vreo 30 de minute)
Ia ghicitzi voi ce layout a ales clientul? 🙂
Si mai am vreo doo din astea.. da’ le spun mai incolo..

Lasă un răspuns

