Facebook

Nu sint adeptul conceptului de ‘social network’. Adica mi se pare o teribila pierdere de timp sa aderi la un monstru din asta (gen myspace, etc) unde sa-ti investesti timpul si nervii fara un scop anume; mai bine zis fara un rezultat cuantificabil.
Anyway, tot dau peste Facebook (link-uri, review-uri, tips-uri and stuff-uri din astea). Am zis sa musc, sa vad ce.
Tasty.
Adica ideea e dusa dincolo de “social networking”: ai kef sa te uiti dupa bagaboante si sa debitezi “textele” din tine, ok, do it. Dar daca vrei ceva (“altceva”) mult mai interesant, gen sa asculti muzica, sa vezi ce zic altii (reviews) despre filmul X sau Y, concerte unde cum si cand, etc, etc… dai click pe “aplications” apoi “browse more aplications” si.. de-acolo e doar o kestiune de “gusturi”.
Eu mi-am “instalat” iLike cu care am pierdut 3 ore (!!) ( ‘pierdut’ in sensul bun al cuvantului)
…yeah, iLike it!

Lasă un răspuns

