Little miss sunshine

Mda, un film de kkt. NU va pierdeti timpul cu el, mi s-a parut cel mai retardat film posibil. Si stiti care e faza crunta? …ca am ales sa ma uit la el dupa ce-am vazut ca a castigat si vreo doo Oscar-uri!
WTF?
Deci, e vorba despre a bunch of fuckin’ retards care trebuie sa mearga dintr-un colz in altu’ al tzarii ca sa…. well… n-are rost sa povestesc mai departe.
Am ajuns la concluzia ca astia de la Oscar is cam tampitzi… rau de tot.
Dupa 1h in care am sperat sa vad ceva interesant in acel film, am renuntat; am iesit la un fum si asta a fost… n-am putut sa rezist.. e peste puterile mele sa asist la asemenea kkt, monstru de kkt, un pishat de film..
NU recomand. O sa plangetzi dupa timpul pierdut.
(nu dau link-uri/poze si alte info’s… NU se merita, e caca!)

Lasă un răspuns

