Migration

Ma refer la migration from WordPress to ExpressionEngine.
Pe romaneste: imi skimb platforma de blogging de pe arhi-mega-giga cunoscutul WordPress si trec pe ExpressionEngine (no one heard, no one ever seen it).
De ce?

ee_logo.jpg
Pentru ca platforma actuala nu-mi permite sa-mi pun ideile in practica (si nici nu e asa ‘maleabil’ cum mi-as dori, oricat de mult php as pompa in el si in template)

Oricum, WordPress-u’ ramane un tool ‘feroce’ pentru cei care doresc doar blogging si-atat. Eu vreau mai mult.

Unii au sa spuna ca EE-ul nu are plugin-uri, themes, etc… So what? 🙂 I’m about to build’em all; tocmai azi am terminat de scris un plugin mishto (zic eu) pentru partea de comments la EE.
In fine.. nu despre asta doream sa vorbesc.
Doream printre altele sa reamintesc scopul acestui blog (si viitorului blog): Xperimenting

Aaa.. sa nu uit ca TOATE blog-urile mele au sa ‘sara’ pe EE. 🙂 More details at the right time.

PS. momentan ma ocup de prezentul template (theme): porting to EE si, daca pana acum era o versiune beta, am sa-l fac ‘release’ si public available – dar pentru asta trebuie sa mai fie gata cel de-al 3-lea blog that I’m workin’ on while on idle and while not sleepin’..

Lasă un răspuns

