Voting day!

Am fost la vot!

Azi pe la 13:30. Din cauza ca e prima data cand votez pe listele oficiale (nu pe cele ad-hoc) a trebuit sa caut ‘sectia de votare’ care corespunde zonei unde stau.
Ca in povestile pentru copii, de-abia la a 3-a scoala/sectie de votare am avut noroc.
Interesant de precizat: era populatie, forfota (pe la toate cele 3 sectii la care am fost sa ma caut pe liste); nu mi-a placut faptul ca se miscau foarte repede (parerea mea) pe usile alea… veneau, tzac-pac si plecau… parca urma sa se intample ceva in urmatoarele secunde si trebuiau sa fie martori.

La sala unde am fost eu, a fost asa: 2 oameni inaintea mea au terminat cu stampilatu’ si se pregateau de plecare; din cei 6 sau 7 oameni care se ocupau cu votu’, doar o babutza era atenta la cine intra si ce face – restu’ erau cu cafeaua’n bot si nu te-ar fi bagat in seama sub nici o forma; pun pariu ca asa ar fi facut!
In fine, am facut-o si pe asta.
Acum ma uit pe Antena3 – doar sa ma distrez; nu’s cum se face, desi e ora 19:18 au inceput deja sa manance rahat.. la greu! Strambeanu Shtirea asta ori e proasta ori e nefu…. matoare: unii incearca sa manance si ei un rahat acolo despre voting si ea cu gura maaaare, fooooare mare, se baga peste ei!

Aaa.. ce coincidenta: dupa vot am vazut ultimu’ episod din “Heroes” – e acolo o faza legata de alegeri si de cum voteaza americanii… I won’t spoil it, da’ cred ca cineva de la noi ar avea maaare nevoie de asa ceva… otherwise, there will be a “Landslide”…
….parerea mea!

Lasă un răspuns

