roblogfest2007

Pentru ca Bobby mi-a facut ‘surpriza’ sa ma inscrie la roblogfest2007ma vad indatorat sa intru in ‘joc’.
Am votat blogurile care mi-au placut, care, intr-un fel sau altul, m-au facut sa zambesc, m-au pus pe ganduri sau m-au invatzat cate ceva. Am tinut cont DOAR de acest criteriu… fara alte “chestii, socoteli”.
Au fost prea multe categorii pentru rabdarea mea: acolo am dat votul celor pe care-i cunosc. 🙂
Asta e…

Ahh.. sa nu uit: multumesc celor care m-au votat! 🙂 [la o parte din ei deja le-am multumit prin vot] 🙂

Lasă un răspuns

