Misc updates…

Bebe are 4 dintzi..
Mi-am instalat VISTA pe langa XP-ul pe care-l aveam deja. Merge super beton. Si mi se pare super tare! Compu’ meu are scor 4.1 (adica “poate multe” in Vista)

Ma tavalesc de ras de fiecare data cand ma uit in log-urile de la blog: sint niste keywords care trimit lumea de pe google in blogu’ meu; daca acum 1 luna eram pe pagina 4, acum am ajuns sa impart PRIMA pagina cu respectiva… aaa…. era sa ma dau de gol. 🙂 Oricum, pe zi ce trece, tot mai mult popor care cauta cuvantul/firma/brandul “X” ajunge aici. Prevad ca cineva, undeva, o sa sara in sus de “bucurie”. :))))

am in cap o kestie/website pe care il coc de muuult timp. De fapt sint 2. Problema e ca nu stiu pe care s-o incep mai intai m-ash baga si eu in roblogfest (sau cum se keama); nu ca mi-as dori eu, da’ mi-a facut Bobby o invitatie/sugestie. Ma gandesc ca n-am cu ce sa ma prezint acolo. La nici o categorie. Dar, ma gandesc ca daca o sa fac asta, o sa mai urc in google vreo 2, 3 locuri; acu stau si ma gandesc: ma intereseaza sa urc in google? …sa urle firma “X”? Neah.. none of these. 🙂 Da’ poate o fac la mishto. 🙂 …just for fun

n-am mai pus mana pe BF1942 de ceva timp; trebuie luate masuri urgent.

Lasă un răspuns

