Prison Break

prisonbreak.jpg
Asta am facut eu weekend-ul trecut. Din vorba in vorba (auzite de la altii) am zis sa vad ce e cu el. 🙂 All da’ family a spus ca merita… si uite asa am vazut primele 9 seriale din sezonul 1. Cred ca vedeam mai multe daca nu eram nevoitzi sa-l skoatem pe Bebitzos la plimbare in parc. Totusi, am remarcat faptul ca nu e la fel de ‘nociv’ ca Lost-ul: adica, daca la Prison Break as putea sa fac o pauza de cateva zile, tin minte ca la Lost acest lucru a fost imposibil – renuntam la film cand picam de somn. Adica, pe scurt: Prison Break te mai lasa sa respiri… pe cand Lost nu! 🙂

4 gânduri despre „Prison Break

Lasă un răspuns

