…today was a big day

Azi am avut toata ziua morcovi. Multi. Parca dadeam examen. Hmmm.. stai.. ca eu la examene n-am nici o emotie. Parca.. nu stiu… imi ieseau si frunzele pe-afara… [de la morcovi]
Am fost la un interviu.
Interviu luat! 😀
Acum am baut deja mult meritata shampanie… asa ca n-o sa dau detalii, ci doar un citat al noului meu coleg de ‘celula’: Kelu

kelu: ai sa vezi ca merita jobul numai pt simplu fapt ca nu lucrezi cu prosti si ca atmosfera e cu totul alta din partea sefilor decat orice job imputit din romania

Yeah… maine o sa fie ziua cu demisia de la vekiu’ job; nu stiu cum se face da’ am o premonitie ca o sa fie o funny day. Damn funny!

ps. faza naspa e ca maine, in loc sa le dau de baut, ca deh.. e Sf. Mihail si Gavril, o sa le dau ditamai demisia. Ce naspa sint la faza asta. Cine mai are kef de baut la faza asta? 😛

Lasă un răspuns

