Aproape 1000

Aproape 1000 de poze am facut cu noii acumulatori (GP2100) – si asta tzinand cont ca am folosit blitz-ul la greu + 7 filme. In mod normal, cu 4xToshiba faceam in jur de 300 de poze.
Incarcatorul o lanterna tip GP Torch (adica are o luminitza de control, una de power-failure-nu-stiu-cum si… lanterna formata din 4 leduri albe – adica super lumina pentru poze macro and stuff). Un set de 4 incarca in cca. 10 ore (da’ nenea de la GP mi-a zis ca vreo 14h ar fi ok); works for me, pentru ca am un set de 4xToshiba pe care le folosesc cat timp acumulatorii sint la incarcat.

PS. am decoperit ceva nasty la WP-ul meu: nu pot sa fac upload la poze – incearca sa faca upload direct in Flickr – din cauza plugin-ului. I need to fix it somehow. 😦

later edit:
Am descoperit de ce nu mergea uploadu’ de poze: pentru ca’s dumb! 🙂 Am uitat sa setez niste rights. 🙂 Mda, imbatranesc…

Lasă un răspuns

