Super potol…

Azi in pauza de masa am inaugurat restaurantul “La mama” – cel din pta. Alba Iulia (se pare ca are cam 1 luna de cand s-a deskis dar eu de-abia azi am ajuns.) Pana azi n-am avut ocazia/sansa sa ajung intr-un restaurant “La mama” desi am auzit ca sint mai multe prin oras.

Well, am comandat o “ciorbitza” de burta si ca desert clatite cu ciocolata si cu inghetzata – mi s-a spuns c-ar fi bestiale. Ma uitam si dupa felu’ 2 da’ am zis sa incerc deocamdata doar felu’ 1 si daca nu ma satur sa-mi mai iau ceva.

Hmm… cred ca faceam o greseala imensa daca luam si felu’ 2… De ce? Pentru ca ciorba de burta a fost muuuuuuuulta rau si buuuuuuuuunaa rau… haoleeoooo.. tare tare tare buna! 🙂
…si multa!
Din pacate n-am putut s-o mananc pe toata – au mai ramas cam 2 sau 3 linguri.

Ma gandeam ca desertu’ e mic si ca merge.. il inghesui eu undeva.
Draci…
Clatitele cu ciocolata si cu inghetzata acopereau toata farfuria si parca au fost facute pentru elefantzi – plus ca au pus juma’ de kil de ciocolata in ea (Finetti). Am reusit sa le termin –  dupa kinuri groaznice (a mai ramas si in farfurie)
Pret total: cam 20 lei (am avut si sucuri si alte kestii pe langa la ciorba de burta)

Scurt/2: prima experienta “La Mama” a fost criminala. Sa nu va luati felu’ 2 acolo decat daca muriti de foame.. altfel n-aveti nici o sansa sa terminati…
Nu cred ca exista cineva care sa fi plecat de-acolo si sa spuna ca moare de foame. 🙂

2 gânduri despre „Super potol…

  1. Mersic ca ai experimenta tu locul. Am mai fost de multe ori La Mama prin diferite locatii si sunt multumit (se poate si mai bine). Am remarcat locatia din P-ta Alba Iulia dar credeam ca nu e restaurant.

    Acum ca mi-ai confirmat ca e restaurant si ca mancarea e ok o sa dau niste vizite ca in drumurile mele.

    Apreciază

Lasă un răspuns

