Lately…

Da, am lipsit un secol jumate de pe blog, da’ n-a fost vina mea.
Pe 30 iunie a venit Bebitzu’ acasa si… timpul meu s-a arhivat rau de tot (timp liber sau neliber nu mai conteaza)
Incerc sa dorm cat mai mult… dar uneori reprizele din 3 in 3 ore nu sint deajuns.
Also am fost in concediu, pana azi. Concediu plin de experiente… placute, of course. Am sa incerc sa-mi termin unele task-uri veki si sa-mi fac timp pentru proiectele mele:
– incercam demult sa skimb tema la acest blog – o am, e 70% facuta; problema e ca m-a ‘palit’ inspiratia si-am mai facut una… si-acum stau in dubiu: pe care s-o termin?
– incerc sa finalizez blogu’ lu Bebitza Bebitzesku – nu am timp de o tema noua 100% asa ca o sa aleg una cat de cat aratoasa… (daca stiti una bebe-look-alike let me know)
– incerc sa-mi fac curat in computer – e o varza totala (dar e mai “gras” cu 1000 de poze) 😀
– ca idee generala: incerc sa ma sedimentez… da’ nu stiu cum si in ce fel sa fac asta.

So, I’m alive! 🙂
…and I’m a daddy! 🙂

Lasă un răspuns

