Fotoweekend…

Am descoperit ca 4 baterii ma tin aprox. 300 de poze. 🙂 Super marfa. Am turnat o tona de poze in weekend-ul asta (o tona in Cismigiu (sambata) si alta tona in parcul Tineretului (duminica))

Din pacate am ajuns la 80% pe contu’ meu de Flickr asa ca… sint in cautare de o kestie gen photoblog sau… ceva de genu’ asta: daca cunoasteti, let me know. (as prefera ceva light tare – si nu flash – WP plugins are welcome – desi m-am uitat pe net dupa asa ceva, nu mi-a atras atentia niciunul)
Well, sa pun totusi si 2 poze mici. :))

tin_1.jpg

tin_2.jpg

Lasă un răspuns

