I’m alive (still)

Let the party beeeeegin!

Am lipsit de pe blog… 🙂 Deh… dar nu e ‘nemotivat’.
Am fost plecat de Paste (ca tot omu’) pe la Dunare. Super fain… imi aduc (iar din nou) aminte de faza ca NU am camera foto… si ma oftic de mor – au fost super mega momente care trebuiau ‘luate’ acasa cumva.. 🙂

Anyway… sa fac un rezumat:
– m-am vazut cu Bobby ieri si-am mancat ceva… si-o bere;
– ieri am frekat menta all day long: n-am avut kef de munca desi aveam ce face – in skimb am stat calare pe dc++ si am tras tone/giga de kestii – filme/muzica/joace (da, am vreo 5 joace noi de care nu m-am atins inca si nici nu cred c-am s-o fac – am prea mult de munca si daca ma apuc, asta e…)
– azi la office am desenat … kestii.. pe care o sa le vedeti in curand (tocmai d’asta zic sa nu ma apuc de joace ca nu o mai termin si ma injura Bobby iar. 😀 )
– am venit acasa, cu kef de munca; am zis ca nu pot munci daca nu e si oleaka de muzica – daca tot sint singur acasa am zis sa-mi setez subwooferu’.. ca deh… nu se supara nimeni – “cand pisica nu-i acasa…etc”
De cand mi-am luat computeru’ nou n-am apucat sa fac treaba cu boxele – am folosit doar castile.
Ok.. bag “cablurili” si dau drumu la muzica; daaamn… am zapacit total dreapta/stanga, etc…
Skot “cablurili” si le inversez… la fel… mess all around. Hmmm…
Skot TOT si le iau pe rand.. vezi firu’ ala.. firu’ al’lalt and so on: 10 bukatzi! 🙂
Ok, fac testele.. merg, is corecte…
Dau drumu la winamp… canci: mergea doar frontu’…
Wtf….
Fac teste din nou… re-scan ports… autorescan… autodetect.. shieet… all works ok.
Winamp again…
Wtf again!
Dau drumu la o smekerie “build in” care vine cu driverele.. muzica se auzea in toate cele 6 boxe…
Dau drumu la winamp… doar front-urile.
Hmmm… winamp sux!
M-am mancat in .. undeva acum 1 luna sa-mi iau ultimu Winamp… ca deh, sa fiu la moda. Am observat ca era pe net versiunea 5.xx… si eu aveam 2.91 de secole… 😀
De kkt… nu vrea sa ‘muste’ toate boxele mele.. ci doar front-urile; asa ca, acum, ma delectez cu winamp 2.91 care rulz… (nu am timp sa-l gâdil sa vad ce are, oricum e too lame daca nu ‘vede’ boxele mele)
Si uite-asa am pierdut eu o ora invartind “cablurili” prin toata kasa.. 😛
Now.. back to work!

PS. am cules de pe net o smekerie care se numeste “muzica din cluburi” – e super beton. Oare babele mele de pe etaj ce zic? Le place? 😀 😀 >:)

Un gând despre „I’m alive (still)

Lasă un răspuns

