Ice Age: tentativa 01

Mda.. am fost azi la Mall (am observat ca de-acasa pana la Mall fac 15/20min pe jos mers de plimbare); am fost cu pata pusa pe Ice Age 🙂

Am ajuns la bilete: cozi imense – nu conta asta ptr. ca aveam la dispozitie cam 35min pana ar fi inceput. Problema era alta: erau 3 sali (trei!) unde rula si… 0 (zero) locuri disponibile. Mda… this sux!
So, maine e meci parca (nu?)… ma gandesc ca lumea sta acasa… si n-o sa mai fie asa coada la bilete si.. am sa fiu smart si ma duc maine in pauza de masa de la office sa-mi cumpar bilete! 😀
So, azi l-am ratat dar maine garantat il vad! 🙂 I just can’t wait.

Aaa… si altceva: daca tot am fost in Mall am zis sa ma duc si la KFC sa-mi iau ceva de potol (me like cărnitza:) ). Goood…
Am luat 5 bukatzi (de elefant) si 2 cutii de sos cu usturoi. Yummieee…
Ajung acasa.. si observ ca aia au cutiile la sosuri diferite de cum le stiam candva – cu etiketa, fremos, alea.. alea..
Problema: THEY SUX! Vrajela!! Doar etiketa e mishto la ele! Bleeeahhh….
Adica, acele sosuri cu usturoi din trecut erau… cccrrrimiiiinale frateee.. criminale nu alta, mancam 1 cutie intreaga doar la cartofii prajiti si inca una la bukatzile de elefant… de pui adica.
Acum mai am una in frigider (ca juma’ din cealalta am aruncat-o)…
bleah.. ptiu!!!
Au un gust ciudat, nu mai e sosu’ ala care facea lucrurile sa alunece pe gat ca pe gheatza…
Mda… uite-asa am ratat eu Ice Age-u azi si am realizat ca sosurile de la KFC s-au facut de rahat…

Un gând despre „Ice Age: tentativa 01

  1. Ai MARE grija la mancarea din Mall si in special seara si KFC.

    Patit cu ochii mei in ultimele 2/3 dati simtit rau, vomitat, etc etc (nu eu personal ci cineva f. apropiat mie). Stiam de mai demult de la un “amic” care a lucrat pe acolo ca e un fel de depozit pt ce nu se vinde peste zi in oras si nu l-am crezut.Asta acum vreun an.

     

    De atunci tot aud pe la prieteni ca au avut probleme cu mancarea din Mall de la fast-fooduri. Asa ca mai chill

     

    Apreciază

Lasă un răspuns

