Weekend…

Nu am kef de munca, desi ar trebui sa am (e musai).
Am zis sa fac o tura de BF2 ca poate-mi sare lenea: de unde, era sa leshin: “Your CD key is invalid!”. 
Hmmm… caut key-ul si verific/rescriu in registri…
Ma conectez… si.. la fel.. cdkey invalid.
Hmm.. ma gandesc: e invalid ca nu e scris bine sau e invalid ptr. ca a fost ciordit?
Am inceput sa am palpitatii si ganduri negre: “oare cand m-am conectat la romanshi au ciordit fomishtii key-ul din server? …da’ oare key-ul se transmite pe serverele unde ma conectez?”…
Da, am descoperit un server de BF2 si in romania (la “linkmania”). Din cate am vazut pe forum sint putini si multi vor sa fie un server crack-uit…
Am zis ca am facut greseala vietzii mele conectandu-ma la linkmania.
Dar, neah… nu era ciordit key-ul ci … nu stiu, am reinstalat jocu’ cu aceleasi key.. si de data asta a mers…
Pfffiiuuuu… m-au trecut toate apele.. ce ma faceam eu daca imi ciordeau astia cdkey-ul de la BF2?

my little baby BF2

Lasă un răspuns

