C’est la vie!

Stress killer pic! :)

I’ll never work under stress again!!
Sper sa ma tin de cuvant.
Cum spuneam in postu’ anterior, zilele astea (si in weekend) am lucrat la un template pentru un contest (WP si TXP). Well, totul decurgea conform planului pana luni, cand am aflat de la Bobby ca 28 e marti si nu miercuri asa cum credeam eu. Daaamn!! Shit!! (28 era deadline)

Stres +

In weekend am facut un design (“ideea”) despre ce si cum o sa arate +  ca am stat ca vaka vreo 3 ore si ma uitam (tot ca o vaka ce sint) la ceea ce desenasem – lipsea ceva, o culoare, o tenta…
So…
Baga culori, baga efecte peste efecte, etc, doar doar o iesi o culoare care sa-mi sara in oki. Cred ca vreo cateva ore bune aveam in cap doar “complementary, basic match, analogous, monocromatic light/dark, vibrant, muted si rahat cu perje”. Nimic.. nimic..

Uite-asa a trecut ziua de sambata, lejereala adica: design, musica prin toate cele 5 boxe spre disperarea vecinilor (cred) pe care ii treceam de la clasice la metalice in cateva click-uri de mouse. Da, am fost singur acasa in weekend! Home alone…

Duminica, ma trezesc la 11 si direct la comp: in 10 minute (kiar mai putin) am gasit toata clasa de culori care sa ma multumeasca. Daaamn, ma miram de ce’s in stare: cu o zi inainte am stat ca vaka si ma uitam la culori si acum, in cateva minute, am pus-o de speciale. Mda, ma mai prinde si pe mine flama, dar.. relax.. nu ma tine mult! 😀

Guud, termin ce-aveam de terminat. S-a dus si duminica; dar nu oricum – design-ul era 80% complete + ca inainte de culcare am bagat un Serious Sam 2 de vreo ora si ceva (cat am putut sa rad la jocu’ ala n-am ras intr-o saptamana…)
Il recomand!! E lejer, e usor si merge super mega giga la fix pentru relaxare.

Well, luni aflu ca 28 nu e miercuri cum credeam, ci azi (marti). Shiieeeet… one day delay.

Stres +

Baga luni tot in .html – m-am injurat pe mine (la propriu si la figurat) pentru ca la un moment dat a trebuit sa pun mana pe calculator (aplicatia) si sa vad cat face 137+137 (m-au inebunit div-urile din .html) – btw, codul template-ului e 100% css, no table tags at all –  sa nu mai spun si de incompatibilitatile din Firefox si IE, alti nervi, alta “distractie”…
Finally, ieri seara la 1 noaptea (cand a krapat si netu’) totul era pus pe roate.
Si eu in pat.
🙂

Azi.. network down.

Stres +++++

Urma implementarea in WP si TXP. Am fost la net sa vad ce si cum si cu ocazia asta am platit abonamentul si pe luna asta. Mda.. era vremea numa’ buna de facut platzi. 😦
Am aflat ca au probleme mari ca se ‘sudeaza’ nu’s ce, nu’s unde. Whatever… deja imi luasem gandu’ de la munca.

Stres = zero

Later, pe la 19:00/19:30 hop si netu’…
Si baga… baga aia si ail’alta and so on.

Stres +++++++++++

Din graba am uitat niste setari la Apache. Alti draci, alt stres…

Stres ++++++++++++++++

Template la WP: shiiiet… am uitat complet cum arata si acu am ramas interzis cand am vazut ca NU mai inteleg nimic (acum 1 an facusem doar un template de la zero ptr. WP [!!!!]).
So, incearca sa te prinzi de ce si cum.

Stress +++++++++++++++++

Cauta documentatie, take a look la cele default… stressin’ shit! (ma uitam in template-urile de la WP si gandeam in tag-uri de la TXP). 😦

So, fuck WP. Macar TXP sa-l apuc.

Stress ++++++++++++++++++++++++++++

Iau TXP… pun, instalez… vad cod, bag cod, incep template, incep coding (I love TXP by the way!)
Imi dau seama ca in specificatii e scris ca trebuie sa fac si documentatie despre ce si cum se instaleaza, gen readme.txt sau installation.txt; draci, eu il hack-uisem deja (templateu) ca sa fie mai usor de updatat/intretinut/etc. Cum sa le explic eu la fuckin’ retards cum se face si cum se instaleaza in cateva minute? (dupa calcule cam atat imi ramanea ptr. documentatie – cateva minute before middle of the night)

Stress +++……. ++++++++++………. $#%@$#%$%!!!

…shit!
M-am dus la o tzigara.. si mi-am dat seama ca ma agit degeaba; scopul care-l urmaresc se poate atinge oricum…cu sau fara “premii”…
Asadar si prin urmare, no more stress, no more work under pressure: am parte de din asta la office all day long.

Stres = zero!
/me happy
🙂

So, o sa bag cod lejer, relaxat, incetishor dar sigur. Cand o sa am kef sa-l fac public ok… cand am kef sa ma joc, iar ok… ca doar nu dau turcii…
😀

Si cu ocazia asta “ating” pe toata lumea:

  • am timp destul sa-mi aduc aminte ce si cum cu structura la WP
  • am timp sa scriu super documentatie ptr. ce si cum merge treaba cu TXP-ul
  • am timp sa ma apuc si de EE (ExpressionEngine) si sa fac un template si acolo ptr. ca “piatza” e mai mult decat saraca
  • am timp si de alte idei

Acu stau si ma intreb, de ce dracu’ am ‘alergat’ atata?
😛

Lasă un răspuns

