Cooking…

:)

yeah, din seria “nu ma pricep, dar ma bag” iata primul episod:
aseara, pe langa mancarea traditionala (semipreparate) am zis sa ma sparg in figuri si sa incerc sa fac mancare; am dat pe net o cautare scurta dupa retzete culinare, am dat vreo 2 clickuri si am gasit ce ma interesa: peste la microunde (deh, din comoditate am dat search pe ceva care sa dureze putin).

Mod de preparare: se ia pestele (stiuca in cazul  meu) se face rulouri, se pune intr-un vas din ala care e pentru microwave, se stropeste cu ulei, se adauga condimente + sare apoi se stoarce putina lamaie (si cu cateva feliutze pe margini) si la urma se stropeste cu putin vin alb (de care nu aveam). Timp de preparare 10 minute (microwave setat pe grill).

Anyway, eram tare curios ce-o sa iasa. Rezultatul? ..criminaaaal! E super mega bestial! Bucatzele de peshte sint deeeeelicioase, ti se topesc in gura. 🙂
Mai am in frigider inca 5 crapi din aia babani; ma gandesc sa incerc ceva la cuptor de data (la dificultate scria “mediu” si ma gandesc ca sint in stare)

Lasă un răspuns

