Ap69

Asa cum spuneam in postu’ anterior, m-am apucat “rau” de munca la noul design pentru ap69. Well, it’s done! 🙂 .. testat, etc. Singura problema (minora) e ca in Firefox arata super, in IE box-urile dispar dar pastreaza “feeling”-ul. Eu sper sa placa la tot poporu’ halu’ in care arata (sau o sa arate) – pentru ca la ora la care I’m speaking, Bobby nu e online si nu pot face update-ul by my self. Anyway, am sa pun niste mici mici preview-uri (putin mai mari ca cele de ieri).
Si daca tot m-am apucat de design/coding (ahhh..ce vremuri) am reusit sa-mi ‘fixez’ si blogu’ meu: se pare ca WP-ul are un bug, de ex.: am un post si vreau sa “centrez” contentu’ folosind un div, apoi, pun “more” ca sa nu apara tot postul in prima pagina ci cu “read more” ca poate omu’ nu e interesat de toata aberatzia mea din postul respectiv. Well, WP-ul inkide paragrafu (adica

)… eu ma intreb, cine naiba il deskide? …ca eu nu!
Anyway, bine ca m-am prins de shmekerie. 🙂
Below is oleaka de preview (mai mult kiar):

ap69cam asa arata header-ele la omuletzi
ap69piece of content list…
ap69and… the best part! 🙂

4 gânduri despre „Ap69

Lasă un răspuns

