BF2 registered / valid user

E o poveste cam complikata cum am ajuns in posesia unui BF2 original cu licentza si cu de toate pe el. Tare complicata..
🙂
Dupa ce am terminat F.E.A.R -ul si am ramas cu serioase/grave probleme de inima si comportament din cauza lui, m-am reintors (fortzat) la vekea mea iubire care astepta sa fie cumparata: BF2. Ieri stateam eu asa si ma gandeam…FEAR-ul tokmai l-am terminat, Quake4 mai am da’ parca nu ma mai atrage, Call of Duty hmmm… sint la un nivel super naspa de greu si .. nu ma trage inima; mai bine dorm. Sau nu… imi distrug weekend-u care a mai ramas si ma bag la BF. Zis si facut. Am inceput cam tarziu: 23:00 (ptr. ca am avut meshteri care au reparat usa de la intrare – de fapt instalat si pus nu’s ce colant pe ea). Am terminat de jukat la 04:30 😀

Am inceput tare si-am terminat si mai tare – asa cum se poate vedea din tabela de scor. Mai multe diseara dupa alta runda de macel! 🙂 Oricum, trebuie sa recunosc:
“Daaamn… I’m goood!”

The Killer
Kestia asta pe shenile rupe tot ce misca… Mai trebuie sa stii sa-l ‘misti’: imi vand pielea f. scump cand sint cu el. 🙂
Asa am inceput
primul joc si primul skor la primul joc facut pe net cu BF2 (registered) 🙂
Ma mentin pe pozitii
Se pare ca exista la ora aia un maniac mai mare ca mine; I’m not alone! 🙂
Spre final
Deja ocupam locul I de vreo ora si ceva. Aaa… sa nu uit, am avut 69% procentaj de “team work” 🙂  (adica eram singurul premiat pe partea de SQUAD)

Un gând despre „BF2 registered / valid user

Lasă un răspuns

