De oftika…

… din cauza de mouse, aseara mi-am reinstalat sistemu’. Problema (problemele actually)  era urmatoarea:
– mouse-ul meu isi pierdea ‘focus-ul’ cand saream de la o aplicatie la alta, adica, daca aveam mai multe ferestre deskise si click-am pe una din spate, cea activa devenea inactiva… la fel ca si cea pe care am dat click.. adica, mouse-ul meu nu mai ‘vedea’ nimic.. era ca si cum dadeam click in gol, nu mergea clicku…trebuia sa dau un alt+tab ca sa sar intre ferestre si atunci isi revenea. Problema mare era atunci cand lucram (daaa, am lucrat acum 2 seri pana la 3 noaptea, pe bune!) in Adobe, mouse-ul facea la fel pe bara de tools, selectam de ex. “hand” si murea acolo.. nici nu selecta nici nu deselecta.. era mort. Super faza de rahat. Am pierdut juma’ de ora cu asta pana cand m-am enervat si am terminat ce aveam de terminat in Photoshop – diferenta nu e mare doar ca incepuse sa-mi placa Adobe Illustrator pentru pliante si alte kestii – adica mi se pare ca se misca mai repede decat PS-ul. Anyway, alta problema era ca nu-mi merge Pacific Fighters (my old old old love IL-2 Sturmovik – joc care l-am luat de la inceput si am ajuns “mareshal” de-abia dupa 11 luni de joc). Apoi, FEAR-ul a inceput sa faca figuri – la ‘save checking point’ crapa. Btw de FEAR – a nu se juca noaptea si preferabil cei cu probleme de inima nici sa nu se gandeasca sa-l joace … “parerea mea”. Eu am inceput sa-l joc pe la 11 noaptea, in camera era liniste si intuneric… n-am rezistat decat juma’ de ora sa-l joc… am sarit de 2 ori de pe scaun si a 3-a oara, de sperietura, mi s-a incleshatat degetu’ pe mouse si-am ramas fara gloantze in 2 secunde… adica, mare, mare atentie la jocu ala.. Grafica si efectele audio si vizuale te cam rup de realitate, te cam ‘baga’ in joc fara sa-ti dai seama. Eu nu am probleme cu filmele de groaza sau kestii din astea, da’ jocu’ asta ma depaseste.. o sa-l joc de-acuma ziua, ca noaptea imi sare inima din kept. 🙂
So, revenind la problema cu mouse-ul: am reinstalat sistemu (ca oricum imi luasem si plaka noua), am facut update la driverele video si.. daaamn, acceasi problema persista. Stiu ca acum 1 an am avut acceasi problema, “identica si la fel” 🙂 Nu-mi aduc aminte insa cum am rezolvat-o pana cand.. in directoru’ cu drivere am deskoperit drivere pentru mouse… oare de ce le-am pus acolo? Good question: ca’s baiat dishtept si mi-am dat seama ca asta era problema: so, le-am pus pe alea (drivere mouse)… dar, fara rezultat. Sux! M-am dus pe site-u’ de la mouse si am luat de-acolo drivrele (cica ultimele): mi-am dat seama ca erau la fel (denumire, serie) ca cele existente deja: problema e ca aceleasi drivere acum mergeau; cel putin pana azi dimineatza mouse-ul functiona “in parametri normali”. Oricum, soon tre’ sa-mi iau alt mouse, pentru ca asta are 2 ani si ceva si cred ca saracu’ s-a uzat moral si fizic si psihic si .. de toate. E prea batran si a vazut prea multe la viatza lui – numa’ cate bf1942 am tras cu el saracu… si cate bukatzi si-a luat cand nu-si facea meseria. 🙂
Well, sper sa revin cu noutati as soon as possible – desi azi e vineri si urmeaza un weekend in care o sa sparg tot si la FEAR si la NFS Most Wanted si la Quake4 si la toate joacele care le-am instalat si nu le-am terminat. Poate mai si muncesc… huh… ce ma amagesc! 😛

Lasă un răspuns

