Gata!

O am… si e a mea. La placa video ma refer. Am “plantat-o” in computer si i-am dat drumu’… pana la 02:30 am jucat tot ce era de jucat (din jocurile care inainte nu mergeau). Mie mi se pare colosala diferenta intre vekea plaka si cea noua; adica sint kestii (in jocuri) care te lasa fara respiratie. Problema majora e ca respectiva placa consuma tot curentu’ posibil care exista in computer – a trebuit sa-mi pun alarmele la valori mai scazute/ridicate pentru a putea juca in liniste – asta e doar o solutie temporara, pentru ca e musai sa-mi cumpar o sursa mai puternica (actuala e de 400W si tot nu duce cum trebuie). Initial am scos alimentarea la HDD (ca am doua) si la CDRW, dar nu a ajutat prea mult.
Anyway, revenind la jokuri si in special la iubirea mea de-o viata: Battlefield2: inca de la partea de intro m-a lasat fara respiratie (la propriu); prezentarea face toti banii din pct. meu de vedere: are linii melodice din Battlefield1 dar grafica mult mai criminala (ofc). Apoi jocul in sine e super exciting: AI-ul e very improved: de ex, daca soldatzeii tai urca intr-o masina/tanc si tu fugi dupa ei, se opresc si te asteapta sa urci; in BF1942 (primul adica) kestia asta nu se intampla: punea neamtzu’ mana pe masina/tank si o taia… puteai tu sa tzipi “requesting pickup” 5 ore, ca nu te bagau in seama. Anyway, nu am avut timp sa-mi fac de cap cu jocurile asa cum mi-as dori, dar prevad un weekend mai mult decat “bizi” la capitolul joace.
BF2 screen shot
La final de joc (pe la 02:30) am zis sa fac si o poza din joc; nu m-am gandit sa fac mai multe pentru ca jocu’ te tzine in priza 100%, daca nu esti atent o iei de nu te vezi; nu prea vad cum ai putea campa: am jucat o tura ca sniper; m-am bagat in tufishuri si am inceput sa rad cate un inamic, doi; liniste si pace, pana cand am auzit artileria… cea mai nashpa arma posibila: in baza inamica (sau a ta) sint niste tunuri (4 parca) indreptate in sus (to the sky): ei, tunurile alea raspund la orice kemare de “artilery needed”.. daca cineva simte ca intr-o zona sint inamici, face call-ul si artileria trage din baza pana acolo unde este soldatzelu’ care face kemarea; super naspa, pentru ca ai 2 secunde sa fugi din momentul in care auzi shuieratul bombelor. Super tare faza pentru ca mori instant, brusk si deodata. Daca in lupte esti ranit rau de tot, poate ai sansa sa fie prin zona un medic si o iei de la capat fara sa faci respawn; daca te loveste artileria, ala esti! 🙂
Well, sper sa mai am timp sa mai fac ‘poze’ la joc si data viitoare.

Lasă un răspuns

