240GB aren’t enough

Acum cateva zile mi-am tras super net acasa: metropolitan ajung la 6M/sec. Ca sa profit de kestia asta, am iesit pe dc++ si am inceput raid-urile prin userii de pe acceasi retea cu mine: selectez cam cate 30/40 at once (asta inseamna “raid”).  Caut ultimele filme, jocuri, etc. Am acasa 240GB(1 hard de 80 si unu de 160). Pe cel de 80 am muzica, filme si iso-urile de la jocuri; tot acolo am si /downloads de la FF si dc++ (mai nou, datorita lui Bobby am si Torente (o alte smekerie de download/share). Am dat jos joace si filme la greu, pana cand… a inceput sa tzipe computeru’ ca nu mai are spatiu: bad moment. Am inceput sa copy/paste tot ce era mai veki (din filme) si sa sterg unele imagini de jocuri care nu-mi placeau/nu le jucam. Si iar download, iar filme, iar joace. Si iar nu am spatiu, si iar sterg si mut, and so on. Cineva imi spunea acum juma’ de an ca 240Gb nu sint de-ajuns: credeam ca abereaza; acum ii dau dreptate. Problema mea cea mai mare e ce nu am nici DVD -RW pe care sa mai scriu cate ceva; iar de CD-uri sint satul, ultima data am aruncat vreo 100 si ceva din ele (vekituri si outdated software). Super nasol, pentru ca am filme care imi plac si as vrea sa le pastrez, am joace pe care vreau sa le iau, joace care, mai nou, nu mai sint cum stiam noi pe vremuri, de 600M (1cd) sau hai 2 cd-uri… sint de minim 1.5GB (adica .iso de dvd) si apoi trebuie si instalate, deci iar inca vreo 2GB jocu’ instalat.. Cred ca o sa mai fac mai nesimtsit: adica, vad un film, il sterg, iau altu, il vad il sterg. Vreau sa-l revad, il iau iar de pe net. Iar cu joacele, trebuie sa-mi iau DVD-RW neaparat, ca ma sufoc…

Lasă un răspuns

